![youtube-mainonta youtube-mainonta](/wp-content/uploads/2018/08/youtube-mainonta.png)
Youtube -mainonta
Ota haltuun maailman 2. suurin hakukone
![white-divider white-divider](/wp-content/uploads/2018/05/white-divider.png)
![middle-divider-white middle-divider-white](/wp-content/uploads/2018/05/middle-divider-white.png)
Haluatko kasvattaa yrityksesi tunnettuutta äärimmäisen kustannustehokkaasti? Youtube-markkinointi on tähän tarkoitukseen erinomainen ratkaisu. Videomainokset kohdennetaan tarkasti halutuille kohderyhmille.
![arrow-yellow arrow-yellow](/wp-content/uploads/2018/05/arrow-yellow.png)
Mitä Youtube-mainonta tarkoittaa?
![divider-yellow-test5 divider-yellow-test5](/wp-content/uploads/2018/05/divider-yellow-test5.png)
Youtube-mainontaa tehdään suoraan Google Ads-tilin (aiemmin Adwords) kautta. Suosituin ja kustannustehokkain tapa on Youtuben True-view-mainonta. Tällä tarkoitetaan sitä, että mainostaja maksaa ainoastaan vähintään 30 sekuntia kestäneestä katselukerrasta. True-view-mainokset ovat Youtubeen ladatun videon alussa pyöriviä mainoksia, jotka voi ohittaa viiden sekunnin kuluttua. Maksat siis mainostajana ainoastaan kiinnostuksensa osoittaneiden potentiaalisten asiakkaiden katselukerroista.
Keskitymme aina saavuttamaan parhaan mahdollisen tuottoprosentin mainospanostukselle.
Mainonnan kohdentaminen
![divider-yellow-test5 divider-yellow-test5](/wp-content/uploads/2018/05/divider-yellow-test5.png)
Ensin selvitetään, mitkä ovat asiakkaan toimialan suosituimmat hakutermit ja niiden kuukausittaiset hakumäärät. Samalla selvitetään, mille kohderyhmille videomainos kannattaa kohdentaa. Esimerkiksi B2B-yrityksen, joka mainostaa yritysvalmennusta, kannattaa kohdentaa mainos ainakin Googlen määrittelemälle ’liike-elämän ammattilaiset’-kohderyhmälle.
Paras suorituskyky saavutetaan ajan mittaan
![divider-yellow-test5 divider-yellow-test5](/wp-content/uploads/2018/05/divider-yellow-test5.png)
Monet olettavat, että Youtube-mainonnalla saadaan välittömiä tuloksia, koska liikenteen saamisesta maksetaan määrätty hinta. Tämä on osittain totta, mutta mainonnan todellinen pitkän aikavälin tuloksellisuus menestys saavutetaan kärsivällisellä strategialla, jossa
- testataan
- optimoidaan
- jalostetaan
Saamme kunkin kuukauden Youtube-mainonnasta tietoa, jonka avulla voimme tehdä älykkäitä päätöksiä siitä, kuinka mainostuottoa voidaan entisestään parantaa. Raportoimme kuukausittain juuri niistä tuloksista, joilla on sinulle suurin liiketoiminnallinen merkitys.
Miksi ulkoistaa Youtube -mainonta Orderalle?
![divider-yellow-test5 divider-yellow-test5](/wp-content/uploads/2018/05/divider-yellow-test5.png)
Teemme tiivistä yhteistyötä Googlen kanssa. Tästä huolimatta tavoitteemme ei ole, että asiakkaamme käyttävät mahdollisimman paljon rahaa Google-mainontaan, jos sille ei saada riittävästi tuottoa. Ordera ei saa palkkiotaan asiakkaan mediapanostuksen perusteella – laskutamme puhtaasti tekemästämme työstä.
Kaikissa tapauksissa Youtube-mainonta ei ole asiakkaallemme paras ratkaisu. Tällöin suosittelemme muita markkinointitapoja ja kanavia.
Miten me teemme Youtube -mainontaa?
![divider-yellow-test5 divider-yellow-test5](/wp-content/uploads/2018/05/divider-yellow-test5.png)
- perehtyminen asiakkaan liiketoimintaan, toimialaan ja kilpailijoihin
- mainonnan tavoitteiden asettaminen (esim. liidien maksimointi)
- strategian ja suunnitelman luonti haluttuihin tuloksiin pääsemiseksi
- selvitetään toimialan suosituimmat hakutermit ja niiden kuukausittaisten hakujen määrät
- asiakkaalle parhaiten sopivien mainonnan kohdennustapojen selvittäminen (esim. kävijöiden kiinnostusten aiheet, videoiden aihealueet)
- ohjeistetaan konversioseurannan asettaminen Google Analyticsissa
- luodaan kävijän kiinnostusten, avainsanojen ja videon aihealueiden ja muiden kohdennustapojen pohjalta erilliset mainosryhmät
- valittuja hakutermejä varten luodaan tarkkaan kohdennetut mainosryhmät ja valitaan niihin sopivat videomainokset
- avainsanojen, kohdennustapojen, asetusten ja mainostekstien jatkuva optimointi
- hintatarjousten (bidien) ja automaattiasetusten säätäminen konversioseurannan tietoihin perustuen
- uusien avainsanojen ja kohdennustapojen lisääminen ja/tai huonosti toimivien poistaminen
- uusien mainosryhmien luonti
- konversioseurannan tulosten perusteella
- räätälöidyt kuukausittaiset raportit Youtube-mainonnan tehokkuuden kehittymisestä
- kommunikointi asiakkaan kanssa, jotta kustannustehokkuutta saadaan jatkuvasti parannettua
Olemme Google Premier Partner
![Palvelut: YouTube-mainonta Palvelut: YouTube-mainonta](/wp-content/uploads/2018/05/premier-google-partner-logo.png)
-
” Voit suorastaan hallita maailman toiseksi suurinta hakukonetta omalla toimialallasi - pikkupennosilla! ”
Parempi tuotto Youtubesta?
![divider-yellow-test5 divider-yellow-test5](/wp-content/uploads/2018/05/divider-yellow-test5.png)
Me tiedämme Orderalla, miten saat parhaan mahdollisen mahdollinen tuoton Youtube-mainonnasta. Älä arvuuttele vaan anna näkyvyydenhallintasi ammattilaisen käsiin.
Kaikki palvelut
Menesty kanssamme
![middle-divider-white middle-divider-white](/wp-content/uploads/2018/05/middle-divider-white.png)
Intohimonamme on mitattavan lisäarvon tuottaminen asiakkaalle.
Asiakkaamme kertovat
![middle-divider-white middle-divider-white](/wp-content/uploads/2018/05/middle-divider-white.png)
![nuoli_keltainen nuoli_keltainen](/wp-content/uploads/2018/06/nuoli_keltainen.png)
Valitse meidät
![middle-divider middle-divider](/wp-content/uploads/2018/05/middle-divider.png)
Miksi valita Ordera kumppaniksesi?