adform-mainonta

Ohjelmallinen ostaminen

Kohdenna mainontasi tarkasti

white-divider
middle-divider-white

Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa reaaliaikaista näkyvyyden ostamista digitaalisista mainospaikoista (display-mainonta) ilman, että mediamyyjien kanssa käydään neuvotteluja hinnoista, näyttöjen ajankohdista ja muista yksityiskohdista. Ohjelmallinen ostaminen on loistava valinta, kun haluat visuaalisen viestisi näkyviin tarkkaan valituilla luotetuilla sivustoilla.

arrow-yellow

Ohjelmallinen ostaminen ja Adform

divider-yellow-test5

Adform on monipuolinen ohjelmallisen ostamisen alusta ja oivallinen tapa kohdentaa visuaalista mainontaa tarkasti haluamillesi kohderyhmille. Adformin kautta voi ostaa mainosnäyttöjä eri mainosverkostoissa mm. kiinnostuksen kohteiden mukaan ja/tai suoraan halutuilta verkkosivuilta.

Toteutamme ohjelmallisen ostamisen Adform:lla, jonka kautta ostamme bannerimainoksillesi (tai valituille rich media mainosmuodoille) näkyvyyttä suoraan vaikkapa tarkoitukseen sopivilta valtamedian sivustoilta. Adform mainoskampanjoissa ei kuitenkaan valita vain haluttuja mainospaikkoja, vaan myös yleisöt, joille mainoksia näillä mainospaikoilla halutaan näyttää – tämän seurauksena mainonnan kohdennus on rajattavissa erittäin tarkasti.

Koneellinen ostoprosessi mahdollistaa sen, että me voimme keskittyä soveltuvien mainospaikkojen ja yleisöjen hyödyntämiseen sekä kampanja optimointiin ilman neuvotteluja mediatalojen myyjien kanssa.

Adform-mainonnan aloittaminen

divider-yellow-test5

Mainonnan käynnistämistä edeltää tavoitteiden asetanta, eli mitä mainonnalla halutaan saavuttaa (kuten tunnettuuden kasvattaminen tai myynnin lisääminen).

Kun kampanjan tavoitteet ovat selvillä, asetetaan sivustolle Adformin oma konversioseuranta, jolla voidaan mitata mainonnan tuloksellisuutta – haluttaessa jopa ROI-tasolla.

Miksi valita Ordera tekemään yrityksesi Adform-mainontaa?

divider-yellow-test5

Meillä on pitkä kokemus tulos-orientoituneen digitaalisen mainonnan tekemisestä ja toimintatapaamme ohjaa pyrkimys kustannustehokkuuteen. Olemme tehneet ja hallinnoineet Adform kampanjoita eri kokoisille yrityksille useilla toimialoilla ja etenkin tunnettuuden lisäämiseen halutuille kohderyhmille se on osoittautunut loistavaksi työkaluksi.

Monelle Google– tai Facebook-mainontaan tottuneelle mainostajalle Adform voi tuntua kalliilta, joten budjetista ja tavoitteista riippuen katsomme tapauskohtaisesti sopivat kanavat asiakkaillemme. Mikäli Adformista heräsi kysymyksiä, autamme mielellämme löytämään sopivat ratkaisut juuri yrityksesi tarpeisiin sopivalla tavalla. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!

Miten tämä kaikki tapahtuu käytännössä?

divider-yellow-test5
1. Strategia ja suunnittelu
  • Perehdymme yrityksesi liiketoimintaan, toimialaan ja kilpailijoihin
  • Asetamme mainonnan tavoitteet (esim. liidien maksimointi tai kaupan lisääminen)
  • Luomme strategian ja suunnitelman valittuihin tavoitteisiin pääsemiseksi
2. Konversioseuranta
  • Ohjeistamme Adformin seurantakoodien asentamisen ja tarkastamme sen toiminnan yhdessä sivustosi kehittäjän kanssa
3. Mainoskampanjoiden kohdennusten ja mainosten luominen
  • Valitsemme kampanjan kohdennukset tavoitellun kohderyhmän mukaisesti
  • Määritämme kampanjan asetukset (esim. maksetaanko näytöistä vai klikeistä ja kuinka paljon vaikkapa yksittäisestä klikistä ollaan valmiita maksamaan)
  • Luomme kampanjat, LineItemit ja lisäämme mainokset Adformiin, jotta mainonta voi alkaa
4. Optimointi
  • Valittujen kohdennusten toimivuuden arvioiminen ja mainonnan optimointi
  • Hintatarjousten (bidien) ja automaattiasetusten säätäminen mainonnan avainlukuihin perustuen
5. Raportointi
  • Raportoimme mainonnan toiminnasta kunkin kuluneen kuukauden osalta

Katso video: Ordera kumppaniksi?

  • ” Käytämme samaa Adform-työkalua kuin suuret mediatoimistot mutta tarjoamme palvelun sinulle näitä kilpailijoita edullisemmin. "

    Tommi Mäkelä
    Tommi Mäkelä CEO, Ordera

Haluatko laajempaa näkyvyyttä?

divider-yellow-test5

Me tiedämme Orderalla, miten saat parhaan mahdollisen mahdollinen tuoton ja brändiliftin Adform-mainonnasta. Älä arvuuttele vaan anna näkyvyydenhallintasi ammattilaisen käsiin.

Kaikki palvelut

Menesty kanssamme

middle-divider-white

Intohimonamme on mitattavan lisäarvon tuottaminen asiakkaalle.

Asiakkaamme kertovat

middle-divider-white
  • "Useimmissa asiakasprojekteissamme tarvitaan osaava kumppani tekemään tehokasta hakukonemarkkinointia. Ordera on ollut tähän luonnollinen valinta. Olen tuntenut Tommi Mäkelän jo vuodesta 1996 saakka – olemme olleet samoissa yrityksissä töissä ja perustaneet myös yhdessä pari yritystä. Orderalla on rautainen osaaminen google-markkinoinnissa ja yrityksen osaajatiimi saa aikaan kovia tuloksia. Voin lämpimästi suositella Orderaa kumppaniksi hakukonemarkkinoinnin projekteihin."

    Jani Virtanen
    Jani Virtanen CEO, Hopper Advisors Oy
  • "Olen käyttänyt hakukonemarkkinoinnin palveluita jo vuodesta 2007 saakka ja nähnyt ajan mittaan monenlaista toimijaa tällä alalla. Orderan kavereilla on ollut alusta asti positiivinen flow Google-mainonnan tekemisessä. He todella osaavat asiansa ja kaikessa tekemisessä on ammattimainen tekemisen meininki. Erityisen merkittävä asia minulle on se, että itse tekijän saa aina nopeasti kiinni ja että palvelu on hyvää ja asioista otetaan vastuuta. Tässä Orderan Tommi Mäkelä on onnistunut erinomaisesti. Voin luottaa siihen, että merkittävälle panostuksellemme Google-mainontaan saadaan paras mahdollinen tuotto."

    Henrik Hirvensalo Myynti- ja markkinointijohtaja, Eko-Expert Oy
  • "Orderan kavereilla on asenne kohdallaan ja heidän digimarkkinoinnin osaamisensa on huippuluokkaa. Meille on tärkeää mitata mainonnan ja markkinoinnin tuloksia. Orderassa ymmärretään tämä ja saamme räätälöidyt kuukausiraportit, joissa raportoidaan liiketoiminnan kannalta olennaisista lukuarvoista. Voimme luottaa heidän tiiminsä antamiin suosituksiin budjetin suuruudesta ja sen optimaalisesta kohdentamisesta. Tämä antaa meille aikaa keskittyä siihen, minkä me parhaiten osaamme. Jos tarvitaan bisnesmäisesti ajatteleva ja todistetusti tuloksia aikaansaava digimarkkinoinin yritys niin Ordera on siihen onnistunut valinta!"

    Lasse Mäkelä
    Lasse Mäkelä Toimitusjohtaja, Invesdor Oy
  • ”Haikon markkinoinnissa keskitymme mielellämme omaan ydintekemiseemme, jolloin on parasta ulkoistaa sellaiset kokonaisuudet, joissa paras osaaminen saadaan yhteistyökumppanilta. Aloitimme yhteistyön Orderan tiimin kanssa huhtikuussa 2015 ja olemme olleet varsin tyytyväisiä palveluun ja hakukonemarkkinoinnilla saatuihin tuloksiin. Ordera keskittyy tekemisessä erityisesti konversioihin, joita mittaamme Haikon mainonnassa usealla eri osa-alueella. Google-mainonnan panos-tuotossuhde onkin meillä varsin hyvällä tasolla."

    Johanna Malmivaara
    Johanna Malmivaara Markkinointipäällikkö, Haikon Kartano
  • ”Meillä on pienet markkinoinnin henkilöresurssit ja halusin delegoida digitaalisen markkinoinnin osaaviin käsiin. Vakuutuin Orderan osaamisesta jo aikaisessa vaiheessa ja tuloksekas yhteistyömme jatkuu nyt neljättä vuotta. Orderan kaverit ovat aidosti kiinnostuneita asiakkaan bisneksestä ja pystyvät käyttämään mainosbudjetin tehokkaasti hyväksi. Klikkausten sijaan keskitymme mainospanostuksen ROI:n mittaamiseen. Tähän mennessä digimarkkinointiin satsaamamme panostus on tuottanut meille hyvän vastineen. Malmin korupaja on vakiinnuttanut asemansa ja kannattavuutensa varsin kilpailluilla markkinoilla, joilla toimii paljon suurempia ketjuyrityksiä."

    Pasi Suninmäki Myynti ja markkinointijohtaja, Malmin korupaja Oy
  • “The crew at Ordera have a hands-on approach to optimization which is exactly what we look for as a webshop. Their team, with Tommi as our account rep, is very accommodating to all of our inputs and is extremely service oriented. I honestly don’t think that a bigger SEO/SEM company will be able to offer the same personalized service or experience as they do.”

    Henrik Monfort
    Henrik Monfort Marketing Director, Horze USA
nuoli_keltainen

Valitse meidät

middle-divider

Miksi valita Ordera kumppaniksesi?

Pitkä kokemus

Pitkä kokemus

Meillä on syvällinen käytännön kokemus hakukonemarkkinoinnin asiakasprojekteista jo vuodesta 2009 alkaen.

Erikoistuminen

Erikoistuminen

Olemme keskittyneet yksinomaan hakukonemarkkinointiin ja digitaaliseen markkinointiin.

Ketteryys

Ketteryys

Meillä ei ole erikseen asiakasvastaavia vaan itse projektin toteuttaja on yhteydessä asiakkaaseen. Kommunikointi on sujuvaa ja toimintatapa läpinäkyvä.

Todistettua osaamista

Todistettua osaamista

Yrityksellämme on ollut yhtäjaksoisesti Google Partner sertifikaatti vuodesta 2011 lähtien.

Tuloshakuisuus

Tuloshakuisuus

Me emme raportoi asiakkaillemme pelkästään klikkausten määristä vaan keskitymme aina mitattaviin liiketoiminnallisiin tuloksiin (esim. verkkokaupan liikevaihto tai B2B-yrityksen liidit)

Tinkimätön palvelu

Tinkimätön palvelu

Meidät saa aina kiinni ja suurin osa asiakkaistamme on ollut meidän jatkuvia asiakkaita jo vuosia.

Start typing and press Enter to search