Ohjelmallinen ostaminen
Kohdenna mainontasi tarkasti
Ohjelmallinen ostaminen tarkoittaa reaaliaikaista näkyvyyden ostamista digitaalisista mainospaikoista (display-mainonta) ilman, että mediamyyjien kanssa käydään neuvotteluja hinnoista, näyttöjen ajankohdista ja muista yksityiskohdista. Ohjelmallinen ostaminen on loistava valinta, kun haluat visuaalisen viestisi näkyviin tarkkaan valituilla luotetuilla sivustoilla.
Ohjelmallinen ostaminen ja Adform
Adform on monipuolinen ohjelmallisen ostamisen alusta ja oivallinen tapa kohdentaa visuaalista mainontaa tarkasti haluamillesi kohderyhmille. Adformin kautta voi ostaa mainosnäyttöjä eri mainosverkostoissa mm. kiinnostuksen kohteiden mukaan ja/tai suoraan halutuilta verkkosivuilta.
Toteutamme ohjelmallisen ostamisen Adform:lla, jonka kautta ostamme bannerimainoksillesi (tai valituille rich media mainosmuodoille) näkyvyyttä suoraan vaikkapa tarkoitukseen sopivilta valtamedian sivustoilta. Adform mainoskampanjoissa ei kuitenkaan valita vain haluttuja mainospaikkoja, vaan myös yleisöt, joille mainoksia näillä mainospaikoilla halutaan näyttää – tämän seurauksena mainonnan kohdennus on rajattavissa erittäin tarkasti.
Koneellinen ostoprosessi mahdollistaa sen, että me voimme keskittyä soveltuvien mainospaikkojen ja yleisöjen hyödyntämiseen sekä kampanja optimointiin ilman neuvotteluja mediatalojen myyjien kanssa.
Adform-mainonnan aloittaminen
Mainonnan käynnistämistä edeltää tavoitteiden asetanta, eli mitä mainonnalla halutaan saavuttaa (kuten tunnettuuden kasvattaminen tai myynnin lisääminen).
Kun kampanjan tavoitteet ovat selvillä, asetetaan sivustolle Adformin oma konversioseuranta, jolla voidaan mitata mainonnan tuloksellisuutta – haluttaessa jopa ROI-tasolla.
Miksi valita Ordera tekemään yrityksesi Adform-mainontaa?
Meillä on pitkä kokemus tulos-orientoituneen digitaalisen mainonnan tekemisestä ja toimintatapaamme ohjaa pyrkimys kustannustehokkuuteen. Olemme tehneet ja hallinnoineet Adform kampanjoita eri kokoisille yrityksille useilla toimialoilla ja etenkin tunnettuuden lisäämiseen halutuille kohderyhmille se on osoittautunut loistavaksi työkaluksi.
Monelle Google– tai Facebook-mainontaan tottuneelle mainostajalle Adform voi tuntua kalliilta, joten budjetista ja tavoitteista riippuen katsomme tapauskohtaisesti sopivat kanavat asiakkaillemme. Mikäli Adformista heräsi kysymyksiä, autamme mielellämme löytämään sopivat ratkaisut juuri yrityksesi tarpeisiin sopivalla tavalla. Ota yhteyttä, niin jutellaan lisää!
Miten tämä kaikki tapahtuu käytännössä?
- Perehdymme yrityksesi liiketoimintaan, toimialaan ja kilpailijoihin
- Asetamme mainonnan tavoitteet (esim. liidien maksimointi tai kaupan lisääminen)
- Luomme strategian ja suunnitelman valittuihin tavoitteisiin pääsemiseksi
- Ohjeistamme Adformin seurantakoodien asentamisen ja tarkastamme sen toiminnan yhdessä sivustosi kehittäjän kanssa
- Valitsemme kampanjan kohdennukset tavoitellun kohderyhmän mukaisesti
- Määritämme kampanjan asetukset (esim. maksetaanko näytöistä vai klikeistä ja kuinka paljon vaikkapa yksittäisestä klikistä ollaan valmiita maksamaan)
- Luomme kampanjat, LineItemit ja lisäämme mainokset Adformiin, jotta mainonta voi alkaa
- Valittujen kohdennusten toimivuuden arvioiminen ja mainonnan optimointi
- Hintatarjousten (bidien) ja automaattiasetusten säätäminen mainonnan avainlukuihin perustuen
- Raportoimme mainonnan toiminnasta kunkin kuluneen kuukauden osalta
-
” Käytämme samaa Adform-työkalua kuin suuret mediatoimistot mutta tarjoamme palvelun sinulle näitä kilpailijoita edullisemmin. "
Haluatko laajempaa näkyvyyttä?
Me tiedämme Orderalla, miten saat parhaan mahdollisen mahdollinen tuoton ja brändiliftin Adform-mainonnasta. Älä arvuuttele vaan anna näkyvyydenhallintasi ammattilaisen käsiin.
Kaikki palvelut
Menesty kanssamme
Intohimonamme on mitattavan lisäarvon tuottaminen asiakkaalle.
Asiakkaamme kertovat
Valitse meidät
Miksi valita Ordera kumppaniksesi?