LinkedIn-mainonta
Tavoita yritysten vaikuttajat
LinkedIn on yli 500 miljoonan ”ammattilaisten” sosiaalinen media, joka tarjoaa yrityksille loistavan mahdollisuuden tavoittaa eri alojen ammattilaisia, vaikuttajia ja yrityspäättäjiä.
Miksi mainostaa LinkedInissä?
Muihin mainosverkostoihin verrattuna (kuten Facebook ja Google Ads) LinkedIn:ssä mainontaa voi kohdentaa tarkasti tiettyjen alojen yrityspäättäjille tai ammattilaisille. Kohdennuksen perusteena voidaan käyttää mm. sijaintia, toimialaa, yritystä, titteliä tai jopa työkokemuksen kestoa. Näitä kohdennustapoja yhdistämällä löydämme oikeat ihmiset yrityksesi viestille – suurten yritysten päättäjistä freelance yrittäjiin.
LinkedIn -mainokset
LinkedInissä mainonnan kohteeksi voidaan nostaa postauksia tai artikkeleita yrityksen omalta Linkedin sivulta (sponsored content), lähettää viestejä suoraan käyttäjien LinkedIn postilaatikkoon (InMail) tai luoda sivuston omalla mainostyökalulla teksti- ja video-mainoksia.
LinkedInissä mainonta voidaan optimoida tuomaan suoria liidejä, kuten soittopyyntöjä, kasvattamaan brändin tunnettuutta halutun kohderyhmän parissa tai yksinkertaisesti tuomaan yrityksen sivuille uusia liiketoimintasi kannalta relevantteja kävijöitä.
Klikkaukset Linkedinissä ovat kuitenkin usein Google Ads- ja Facebook-mainontaa kalliimpia, mutta toisaalta sen kohdennusmahdollisuudet tekevät siitä ainutlaatuisen tavan tavoittaa juuri yrityksesi kannalta merkittävimmät henkilöt ja buustata sitä kautta yrityksesi liiketoimintaa.
Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen
Ennen mainonnan aloittamista on syytä sopia sen tavoitteista; halutaanko mahdollisesti yhteydenottoja yrityspäättäjiltä, tuoda uusia kävijöitä sivustolle vai lisätä brändin näkyvyyttä? Tavoitteiden asettamisen jälkeen asetetaan konversioseuranta, jotta voimme mitata mainonnan tuloksellisuutta ja optimoida mainontaa sen perusteella.
Miten me teemme LinkedIn-mainontaa?
Me arvioimme LInkedIn-mainosten soveltuvuuden yrityksesi kannalta ja mikäli yhdessä vakuutumme siitä, että LinkedIn-mainonta soveltuu tarpeisiinne, aloitamme kampanjoiden suunnittelun ja toteuttamisen.
- Perehdymme yrityksesi liiketoimintaan, toimialaan ja kilpailijoihin
- Asetamme mainonnan tavoitteet (kuten liidien hankinta tai näkyvyyden lisääminen)
- Luomme strategian ja suunnitelman valittuihin tavoitteisiin pääsemiseksi
- Ohjeistamme LinkedIn konversioseurannan asentamisen ja tarkastamme sen toiminnan.
- Valitsemme kampanjan kohdennukset tavoitellun kohderyhmän mukaisesti
- Määritämme hintatarjous-strategian (esim. maksetaanko näytöistä vai klikeistä ja kuinka paljon vaikkapa yksittäisestä klikistä ollaan valmiita maksamaan)
- Luomme kampanjat, mainosjoukot ja mainokset asiakkaan toimittaman kuvamateriaalin perusteella
- Valittujen kohdennusten toimivuuden arvioiminen ja mainonnan optimointi
- Hintatarjousten ja muiden asetusten säätäminen mainonnan avainlukuihin perustuen
- Raportoimme mainonnan toiminnasta kunkin kuluneen kuukauden osalta
-
” LinkedIn-mainonta sopii erityisesti B2B-yrityksille mutta ilman konversioseurantaa sen tulokset voivat jäädä epäselviksi ”
Parempi tuotto LinkedIn mainonnasta?
Me tiedämme Orderalla, miten saat parhaan mahdollisen mahdollinen tuoton (ROI) LinkedIn-mainonnasta. Älä arvuuttele vaan anna mainontasi ammattilaisen käsiin.
Kaikki palvelut
Menesty kanssamme
Intohimonamme on mitattavan lisäarvon tuottaminen asiakkaalle.
Asiakkaamme kertovat
Valitse meidät
Miksi valita Ordera kumppaniksesi?