linked-in-mainonta

LinkedIn-mainonta

Tavoita yritysten vaikuttajat

white-divider
middle-divider-white

LinkedIn on yli 500 miljoonan ”ammattilaisten” sosiaalinen media, joka tarjoaa yrityksille loistavan mahdollisuuden tavoittaa eri alojen ammattilaisia, vaikuttajia ja yrityspäättäjiä.

arrow-yellow

Miksi mainostaa LinkedInissä?

divider-yellow-test5

Muihin mainosverkostoihin verrattuna (kuten Facebook ja Google Ads) LinkedIn:ssä mainontaa voi kohdentaa tarkasti tiettyjen alojen yrityspäättäjille tai ammattilaisille. Kohdennuksen perusteena voidaan käyttää mm. sijaintia, toimialaa, yritystä, titteliä tai jopa työkokemuksen kestoa. Näitä kohdennustapoja yhdistämällä löydämme oikeat ihmiset yrityksesi viestille – suurten yritysten päättäjistä freelance yrittäjiin.

LinkedIn -mainokset

divider-yellow-test5

LinkedInissä mainonnan kohteeksi voidaan nostaa postauksia tai artikkeleita yrityksen omalta Linkedin sivulta (sponsored content), lähettää viestejä suoraan käyttäjien LinkedIn postilaatikkoon (InMail) tai luoda sivuston omalla mainostyökalulla teksti- ja video-mainoksia.

LinkedInissä mainonta voidaan optimoida tuomaan suoria liidejä, kuten soittopyyntöjä, kasvattamaan brändin tunnettuutta halutun kohderyhmän parissa tai yksinkertaisesti tuomaan yrityksen sivuille uusia liiketoimintasi kannalta relevantteja kävijöitä.

Klikkaukset Linkedinissä ovat kuitenkin usein Google Ads- ja Facebook-mainontaa kalliimpia, mutta toisaalta sen kohdennusmahdollisuudet tekevät siitä ainutlaatuisen tavan tavoittaa juuri yrityksesi kannalta merkittävimmät henkilöt ja buustata sitä kautta yrityksesi liiketoimintaa.

Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen

divider-yellow-test5

Ennen mainonnan aloittamista on syytä sopia sen tavoitteista; halutaanko mahdollisesti yhteydenottoja yrityspäättäjiltä, tuoda uusia kävijöitä sivustolle vai lisätä brändin näkyvyyttä? Tavoitteiden asettamisen jälkeen asetetaan konversioseuranta, jotta voimme mitata mainonnan tuloksellisuutta ja optimoida mainontaa sen perusteella.

Miten me teemme LinkedIn-mainontaa?

divider-yellow-test5

Me arvioimme LInkedIn-mainosten soveltuvuuden yrityksesi kannalta ja mikäli yhdessä vakuutumme siitä, että LinkedIn-mainonta soveltuu tarpeisiinne, aloitamme kampanjoiden suunnittelun ja toteuttamisen.

1. Strategia ja suunnittelu
  • Perehdymme yrityksesi liiketoimintaan, toimialaan ja kilpailijoihin
  • Asetamme mainonnan tavoitteet (kuten liidien hankinta tai näkyvyyden lisääminen)
  • Luomme strategian ja suunnitelman valittuihin tavoitteisiin pääsemiseksi
2. Konversioseuranta
  • Ohjeistamme LinkedIn konversioseurannan asentamisen ja tarkastamme sen toiminnan.
3. Mainoskampanjoiden kohdennusten ja mainosten luominen
  • Valitsemme kampanjan kohdennukset tavoitellun kohderyhmän mukaisesti
  • Määritämme hintatarjous-strategian (esim. maksetaanko näytöistä vai klikeistä ja kuinka paljon vaikkapa yksittäisestä klikistä ollaan valmiita maksamaan)
  • Luomme kampanjat, mainosjoukot ja mainokset asiakkaan toimittaman kuvamateriaalin perusteella
4. Mainonnan optimointi
  • Valittujen kohdennusten toimivuuden arvioiminen ja mainonnan optimointi
  • Hintatarjousten ja muiden asetusten säätäminen mainonnan avainlukuihin perustuen
5. Raportointi
  • Raportoimme mainonnan toiminnasta kunkin kuluneen kuukauden osalta

Katso video: Ordera kumppaniksi?

  • ” LinkedIn-mainonta sopii erityisesti B2B-yrityksille mutta ilman konversioseurantaa sen tulokset voivat jäädä epäselviksi ”

    Jussi Varhela
    Jussi Varhela LinkedIn velho, Ordera

Parempi tuotto LinkedIn mainonnasta?

divider-yellow-test5

Me tiedämme Orderalla, miten saat parhaan mahdollisen mahdollinen tuoton (ROI) LinkedIn-mainonnasta. Älä arvuuttele vaan anna mainontasi ammattilaisen käsiin.

Kaikki palvelut

Menesty kanssamme

middle-divider-white

Intohimonamme on mitattavan lisäarvon tuottaminen asiakkaalle.

Asiakkaamme kertovat

middle-divider-white
  • "Useimmissa asiakasprojekteissamme tarvitaan osaava kumppani tekemään tehokasta hakukonemarkkinointia. Ordera on ollut tähän luonnollinen valinta. Olen tuntenut Tommi Mäkelän jo vuodesta 1996 saakka – olemme olleet samoissa yrityksissä töissä ja perustaneet myös yhdessä pari yritystä. Orderalla on rautainen osaaminen google-markkinoinnissa ja yrityksen osaajatiimi saa aikaan kovia tuloksia. Voin lämpimästi suositella Orderaa kumppaniksi hakukonemarkkinoinnin projekteihin."

    Jani Virtanen
    Jani Virtanen CEO, Hopper Advisors Oy
  • "Olen käyttänyt hakukonemarkkinoinnin palveluita jo vuodesta 2007 saakka ja nähnyt ajan mittaan monenlaista toimijaa tällä alalla. Orderan kavereilla on ollut alusta asti positiivinen flow Google-mainonnan tekemisessä. He todella osaavat asiansa ja kaikessa tekemisessä on ammattimainen tekemisen meininki. Erityisen merkittävä asia minulle on se, että itse tekijän saa aina nopeasti kiinni ja että palvelu on hyvää ja asioista otetaan vastuuta. Tässä Orderan Tommi Mäkelä on onnistunut erinomaisesti. Voin luottaa siihen, että merkittävälle panostuksellemme Google-mainontaan saadaan paras mahdollinen tuotto."

    Henrik Hirvensalo Myynti- ja markkinointijohtaja, Eko-Expert Oy
  • "Orderan kavereilla on asenne kohdallaan ja heidän digimarkkinoinnin osaamisensa on huippuluokkaa. Meille on tärkeää mitata mainonnan ja markkinoinnin tuloksia. Orderassa ymmärretään tämä ja saamme räätälöidyt kuukausiraportit, joissa raportoidaan liiketoiminnan kannalta olennaisista lukuarvoista. Voimme luottaa heidän tiiminsä antamiin suosituksiin budjetin suuruudesta ja sen optimaalisesta kohdentamisesta. Tämä antaa meille aikaa keskittyä siihen, minkä me parhaiten osaamme. Jos tarvitaan bisnesmäisesti ajatteleva ja todistetusti tuloksia aikaansaava digimarkkinoinin yritys niin Ordera on siihen onnistunut valinta!"

    Lasse Mäkelä
    Lasse Mäkelä Toimitusjohtaja, Invesdor Oy
  • ”Haikon markkinoinnissa keskitymme mielellämme omaan ydintekemiseemme, jolloin on parasta ulkoistaa sellaiset kokonaisuudet, joissa paras osaaminen saadaan yhteistyökumppanilta. Aloitimme yhteistyön Orderan tiimin kanssa huhtikuussa 2015 ja olemme olleet varsin tyytyväisiä palveluun ja hakukonemarkkinoinnilla saatuihin tuloksiin. Ordera keskittyy tekemisessä erityisesti konversioihin, joita mittaamme Haikon mainonnassa usealla eri osa-alueella. Google-mainonnan panos-tuotossuhde onkin meillä varsin hyvällä tasolla."

    Johanna Malmivaara
    Johanna Malmivaara Markkinointipäällikkö, Haikon Kartano
  • ”Meillä on pienet markkinoinnin henkilöresurssit ja halusin delegoida digitaalisen markkinoinnin osaaviin käsiin. Vakuutuin Orderan osaamisesta jo aikaisessa vaiheessa ja tuloksekas yhteistyömme jatkuu nyt neljättä vuotta. Orderan kaverit ovat aidosti kiinnostuneita asiakkaan bisneksestä ja pystyvät käyttämään mainosbudjetin tehokkaasti hyväksi. Klikkausten sijaan keskitymme mainospanostuksen ROI:n mittaamiseen. Tähän mennessä digimarkkinointiin satsaamamme panostus on tuottanut meille hyvän vastineen. Malmin korupaja on vakiinnuttanut asemansa ja kannattavuutensa varsin kilpailluilla markkinoilla, joilla toimii paljon suurempia ketjuyrityksiä."

    Pasi Suninmäki Myynti ja markkinointijohtaja, Malmin korupaja Oy
  • “The crew at Ordera have a hands-on approach to optimization which is exactly what we look for as a webshop. Their team, with Tommi as our account rep, is very accommodating to all of our inputs and is extremely service oriented. I honestly don’t think that a bigger SEO/SEM company will be able to offer the same personalized service or experience as they do.”

    Henrik Monfort
    Henrik Monfort Marketing Director, Horze USA
nuoli_keltainen

Valitse meidät

middle-divider

Miksi valita Ordera kumppaniksesi?

Tuloshakuisuus

Tuloshakuisuus

Me emme raportoi asiakkaillemme pelkästään klikkausten määristä vaan keskitymme aina mitattaviin liiketoiminnallisiin tuloksiin (esim. verkkokaupan liikevaihto tai B2B-yrityksen liidit)

Erikoistuminen

Erikoistuminen

Olemme keskittyneet yksinomaan hakukonemarkkinointiin ja digitaaliseen markkinointiin.

Todistettua osaamista

Todistettua osaamista

Yrityksellämme on ollut yhtäjaksoisesti Google Partner sertifikaatti vuodesta 2011 lähtien.

Pitkä kokemus

Pitkä kokemus

Meillä on syvällinen käytännön kokemus hakukonemarkkinoinnin asiakasprojekteista jo vuodesta 2009 alkaen.

Ketteryys

Ketteryys

Meillä ei ole erikseen asiakasvastaavia vaan itse projektin toteuttaja on yhteydessä asiakkaaseen. Kommunikointi on sujuvaa ja toimintatapa läpinäkyvä.

Tinkimätön palvelu

Tinkimätön palvelu

Meidät saa aina kiinni ja suurin osa asiakkaistamme on ollut meidän jatkuvia asiakkaita jo vuosia.

Start typing and press Enter to search