facebook_mainonta

Facebook-mainonta

Tuloksia Facebook-mainonnasta

white-divider
middle-divider-white

Facebook-mainonnalla voimme tavoittaa yrityksesi kriittisimmät kohderyhmät tarkasti ja kustannustehokkaasti. Olipa tavoitteenasi sitten laadukkaan liikenteen ohjaaminen sivullesi, laajempi näkyvyys verkossa tai leadien ja kaupan lisääminen – oikein toteutettuna Facebook-mainonta tarjoaa mahdollisuuden saavuttaa tavoitteesi.

arrow-yellow

Facebook-mainonnan hyödyt

divider-yellow-test5

Facebookilla oli vuonna 2017 keskimäärin noin 1,8 miljardia kuukausittaista käyttäjää ja Suomessa kuukausittaisia käyttäjiä oli noin 2,5 miljoonaa. Käyttäjien suuri määrä ikään ja sukupuoleen katsomatta tekeekin Facebookista ainutlaatuisen markkinointityökalun, jonka avulla autamme yritystäsi tavoittamaan juuri oikeat ihmiset Suomessa ja/tai maailmalla sekä töissä että vapaa-ajalla, mobiilissa ja pöytäkoneella.

Facebookissa mainostaminen on kustannustehokasta

divider-yellow-test5

Facebookissa tulosten saamiseksi ei aina tarvitse varata valtavaa budjettia – pienemmälläkin rahallisella panostuksella voi saada loistavia tuloksia, kunhan mainonta on hyvin suunniteltu ja kohdennukset toteutettu tarkasti ja järkevästi.

Tavoitteiden asettaminen ja mittaaminen

divider-yellow-test5

Jotta mainonta voidaan aloittaa, on sen tavoitteista sovittava: Pyritäänkö mainonnalla ensisijaisesti lisäämään suoraa myyntiä (verkkokaupat), keräämää uusia liidejä (B2B-sivustot) vai tuomaan lisää liikennettä sivustolle? Tavoitteisen asettamisen jälkeen luodaan konversioseuranta, jotta voimme mitata mainonnan tuloksellisuutta ja kehittää sen tuloksellisuutta.

Facebook mainonta käytännössä

divider-yellow-test5

Mainontaa voidaan tehdä yrityksen Facebook-julkaisuja mainostaen tai luomalla uusia kuva tai video mainoksia, jotka näkyvät esimerkiksi Facebookin käyttäjien uutisvirrassa, sivun oikeassa laidassa tai chatin (messenger) yhteydessä. Mahdollisia mainossijainteja ja muotoja on useita, minkä lisäksi Facebookin mainostyökaluilla voi tehdä myös Instagram-mainontaa.

Miksi valita meidät tekemään yrityksesi Facebook-mainontaa?

divider-yellow-test5

Oletpa sitten jo vanha konkari tai uusi tulokas Facebookin parissa, me autamme sinua saavuttamaan markkinointitavoitteesi tehokkaasti. Toteutamme tulosorientoituneesti some-markkinointia joko jatkuvana kuukausipalveluna tai kampanjakohtaisesti tarpeen vaatiessa.

Jos mietit, soveltuuko Facebook-markkinointi juuri yrityksesi tarpeisiin, niin laita viestiä tai soita, niin kartoitamme tilanteesi yhdessä!

Miten me teemme Facebook-mainontaa?

divider-yellow-test5
1. Strategia ja suunnittelu
  • Perehdymme yrityksesi liiketoimintaan, toimialaan ja kilpailijoihin
  • Asetamme mainonnan tavoitteet (esim. liidien maksimointi tai kaupan lisääminen)
  • Luomme strategian ja suunnitelman valittuihin tavoitteisiin pääsemiseksi
2. Konversioseuranta
  • Ohjeistamme Facebook seuranta-pixelin asentamisen ja tarkastamme sen toiminnan
3. Mainoskampanjoiden kohdennusten ja mainosten luominen
  • Valitsemme kampanjan kohdennukset tavoitellun kohderyhmän mukaisesti
  • Määritämme hintatarjous-strategian (esim. maksetaanko näytöistä vai klikeistä ja kuinka paljon vaikkapa yksittäisestä klikistä ollaan valmiita maksamaan)
  • Luomme kampanjat, mainosjoukot ja mainokset asiakkaan toimittaman kuvamateriaalin perusteella
4. Mainonnan optimointi
  • Valittujen kohdennusten toimivuuden arvioiminen ja mainonnan optimointi
  • Hintatarjousten (bidien) ja automaattiasetusten säätäminen mainonnan avainlukuihin perustuen
5. Raportointi
  • Raportoimme mainonnan toiminnasta kunkin kuluneen kuukauden osalta
  • Toimintaamme ohjaa jatkuvan kehittämisen periaate – aina löytyy tehostettavaa ja intohimonamme on raportoida asiakkaalle parantuneista tuloksista!

Video: Tuloksia Facebook mainonnalla

  • ” Facebook-mainonta voi räjäyttää pankin mutta ilman konversioseurantaa sen tulokset voivat jäädä epäselviksi ”

    Jussi Varhela
    Jussi Varhela Facebook velho, Ordera

Parempi tuotto Facebook mainonnasta?

divider-yellow-test5

Me tiedämme Orderalla, miten saat parhaan mahdollisen mahdollinen tuoton (ROI) Facebook-mainonnasta. Älä arvuuttele vaan anna mainontasi ammattilaisen käsiin.

Kaikki palvelut

Menesty kanssamme

middle-divider-white

Intohimonamme on mitattavan lisäarvon tuottaminen asiakkaalle.

Asiakkaamme kertovat

middle-divider-white
  • "Useimmissa asiakasprojekteissamme tarvitaan osaava kumppani tekemään tehokasta hakukonemarkkinointia. Ordera on ollut tähän luonnollinen valinta. Olen tuntenut Tommi Mäkelän jo vuodesta 1996 saakka – olemme olleet samoissa yrityksissä töissä ja perustaneet myös yhdessä pari yritystä. Orderalla on rautainen osaaminen google-markkinoinnissa ja yrityksen osaajatiimi saa aikaan kovia tuloksia. Voin lämpimästi suositella Orderaa kumppaniksi hakukonemarkkinoinnin projekteihin."

    Jani Virtanen
    Jani Virtanen CEO, Hopper Advisors Oy
  • "Olen käyttänyt hakukonemarkkinoinnin palveluita jo vuodesta 2007 saakka ja nähnyt ajan mittaan monenlaista toimijaa tällä alalla. Orderan kavereilla on ollut alusta asti positiivinen flow Google-mainonnan tekemisessä. He todella osaavat asiansa ja kaikessa tekemisessä on ammattimainen tekemisen meininki. Erityisen merkittävä asia minulle on se, että itse tekijän saa aina nopeasti kiinni ja että palvelu on hyvää ja asioista otetaan vastuuta. Tässä Orderan Tommi Mäkelä on onnistunut erinomaisesti. Voin luottaa siihen, että merkittävälle panostuksellemme Google-mainontaan saadaan paras mahdollinen tuotto."

    Henrik Hirvensalo Myynti- ja markkinointijohtaja, Eko-Expert Oy
  • "Orderan kavereilla on asenne kohdallaan ja heidän digimarkkinoinnin osaamisensa on huippuluokkaa. Meille on tärkeää mitata mainonnan ja markkinoinnin tuloksia. Orderassa ymmärretään tämä ja saamme räätälöidyt kuukausiraportit, joissa raportoidaan liiketoiminnan kannalta olennaisista lukuarvoista. Voimme luottaa heidän tiiminsä antamiin suosituksiin budjetin suuruudesta ja sen optimaalisesta kohdentamisesta. Tämä antaa meille aikaa keskittyä siihen, minkä me parhaiten osaamme. Jos tarvitaan bisnesmäisesti ajatteleva ja todistetusti tuloksia aikaansaava digimarkkinoinin yritys niin Ordera on siihen onnistunut valinta!"

    Lasse Mäkelä
    Lasse Mäkelä Toimitusjohtaja, Invesdor Oy
  • ”Haikon markkinoinnissa keskitymme mielellämme omaan ydintekemiseemme, jolloin on parasta ulkoistaa sellaiset kokonaisuudet, joissa paras osaaminen saadaan yhteistyökumppanilta. Aloitimme yhteistyön Orderan tiimin kanssa huhtikuussa 2015 ja olemme olleet varsin tyytyväisiä palveluun ja hakukonemarkkinoinnilla saatuihin tuloksiin. Ordera keskittyy tekemisessä erityisesti konversioihin, joita mittaamme Haikon mainonnassa usealla eri osa-alueella. Google-mainonnan panos-tuotossuhde onkin meillä varsin hyvällä tasolla."

    Johanna Malmivaara
    Johanna Malmivaara Markkinointipäällikkö, Haikon Kartano
  • ”Meillä on pienet markkinoinnin henkilöresurssit ja halusin delegoida digitaalisen markkinoinnin osaaviin käsiin. Vakuutuin Orderan osaamisesta jo aikaisessa vaiheessa ja tuloksekas yhteistyömme jatkuu nyt neljättä vuotta. Orderan kaverit ovat aidosti kiinnostuneita asiakkaan bisneksestä ja pystyvät käyttämään mainosbudjetin tehokkaasti hyväksi. Klikkausten sijaan keskitymme mainospanostuksen ROI:n mittaamiseen. Tähän mennessä digimarkkinointiin satsaamamme panostus on tuottanut meille hyvän vastineen. Malmin korupaja on vakiinnuttanut asemansa ja kannattavuutensa varsin kilpailluilla markkinoilla, joilla toimii paljon suurempia ketjuyrityksiä."

    Pasi Suninmäki Myynti ja markkinointijohtaja, Malmin korupaja Oy
  • “The crew at Ordera have a hands-on approach to optimization which is exactly what we look for as a webshop. Their team, with Tommi as our account rep, is very accommodating to all of our inputs and is extremely service oriented. I honestly don’t think that a bigger SEO/SEM company will be able to offer the same personalized service or experience as they do.”

    Henrik Monfort
    Henrik Monfort Marketing Director, Horze USA
nuoli_keltainen

Valitse meidät

middle-divider

Miksi valita Ordera kumppaniksesi?

Pitkä kokemus

Pitkä kokemus

Meillä on syvällinen käytännön kokemus hakukonemarkkinoinnin asiakasprojekteista jo vuodesta 2009 alkaen.

Erikoistuminen

Erikoistuminen

Olemme keskittyneet yksinomaan hakukonemarkkinointiin ja digitaaliseen markkinointiin.

Ketteryys

Ketteryys

Meillä ei ole erikseen asiakasvastaavia vaan itse projektin toteuttaja on yhteydessä asiakkaaseen. Kommunikointi on sujuvaa ja toimintatapa läpinäkyvä.

Todistettua osaamista

Todistettua osaamista

Yrityksellämme on ollut yhtäjaksoisesti Google Partner sertifikaatti vuodesta 2011 lähtien.

Tuloshakuisuus

Tuloshakuisuus

Me emme raportoi asiakkaillemme pelkästään klikkausten määristä vaan keskitymme aina mitattaviin liiketoiminnallisiin tuloksiin (esim. verkkokaupan liikevaihto tai B2B-yrityksen liidit)

Tinkimätön palvelu

Tinkimätön palvelu

Meidät saa aina kiinni ja suurin osa asiakkaistamme on ollut meidän jatkuvia asiakkaita jo vuosia.

Start typing and press Enter to search